Als je een nieuwbouwwoning koopt, komt er veel op je af. Daarom kunt u voor vragen, servicemeldingen en reparatieverzoeken altijd terecht bij onze collega’s van de afdeling Service & Onderhoud. Vul daarvoor onderstaand formulier in!
''U kunt bij de afdeling Service & Onderhoud terecht met alle vragen over uw woning.''
Woont u in een koopwoning die door ABB is gebouwd? Dan heeft uw huis een SWK-garantie. Dat betekent dat de reparatie- en serviceverzoeken die binnen deze garantie vallen, snel en zonder extra kosten door ons worden opgepakt. Wilt u weten of uw aanvraag onder de garantieregeling valt? Bekijk dan de website van het SWK.
U kunt uw reparatieverzoek of servicemelding indienen via bovenstaand contactformulier.
''Van woningwijzer tot persoonlijk contact.''
Als nieuwe bewoner ontvangt u een woonwijzer met meer informatie over de technische uitgangspunten van uw woning. Welke kleur verf is gebruikt voor de kozijnen? Van welk merk is het tegelwerk? Aan welke keurmerken voldoet de woning? U leest het allemaal in de woonwijzer.
Voor overige vragen over uw woning kunt u altijd contact opnemen met onze afdeling Service & Onderhoud. Voor, tijdens én na de bouw. We helpen u graag, zodat u met veel plezier aan uw nieuwe woonavontuur kunt beginnen.
''Van woningwijzer tot persoonlijk contact.''