Afbeelding Service & onderhoud

Service & onderhoud

Alle vragen over uw woning.

Als je een nieuwbouwwoning koopt, komt er veel op je af. Daarom kun je voor vragen, servicemeldingen en reparatieverzoeken altijd bij ons terecht. Vul onderstaand formulier zo compleet mogelijk in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Woonwijzer

Als nieuwe bewoner ontvang je een woonwijzer met meer informatie over de technische uitgangspunten van jouw woning. Welke kleur verf is gebruikt voor de kozijnen? Van welk merk is het tegelwerk? Aan welke keurmerken voldoet de woning? Je leest het allemaal in de woonwijzer die je van ons hebt ontvangen op een USB stick.

Formulier Servicemelding

Op dit moment is het druk door de grote hoeveelheid projecten. Wij streven ernaar om jouw servicemelding toch binnen 5 werkdagen in behandeling te nemen. Bij een gegronde melding schakelen wij de betreffende onderaannemer in of plannen wij zelf een inspectie in bij één van onze onderhoudsmonteurs. Onze onderhoudsmonteurs verhelpen wanneer dit mogelijk is, de melding direct.

Uitzondering - Heb je een woning gekocht in project Verreweg Maassluis? Meldt hier de serviceaanvraag. Je kunt ook telefonisch contact opnemen met aannemingsbedrijf De Langen en Van den Berg via 0182 351759.

Woning

Type

Gegevens

Naam(Vereist)

Servicemelding

Tip: vul een nieuw formulier in als je meerdere meldingen hebt. Des te sneller kunnen wij je helpen.
Sleep bestanden hierheen of
Max. bestandsgrootte: 64 MB.
    Maak je melding nog duidelijker door foto’s van de situatie toe te voegen. Bijvoorbeeld het deurnummer, de melding op de warmtepomp, het nummer van je keuken, de schade, etc.