Menu

Betrokken met service en onderhoud

Als je een nieuwbouwwoning koopt, komt er veel op je af. Daarom kunt u voor vragen, servicemeldingen en reparatieverzoeken altijd terecht bij onze collega’s van de afdeling Service & Onderhoud. Vul daarvoor onderstaand formulier in!

''U kunt bij de afdeling Service & Onderhoud terecht met alle vragen over uw woning.''

  • Formulier Servicemelding

    U kunt uw serviceaanvraag indienen via onderstaand formulier. Hierdoor kunnen wij u beter van dienst zijn.
     
    Op dit moment is het druk door de grote hoeveelheid projecten. Wij streven ernaar om uw servicemelding toch binnen 5 werkdagen in behandeling te nemen. Bij een gegronde melding schakelen wij de betreffende onderaannemer in of plannen wij zelf een inspectie in bij één van onze onderhoudsmonteurs. Onze onderhoudsmonteurs verhelpen wanneer dit mogelijk is, de melding direct.
     
    Uitzondering - Heeft u een woning gekocht in project Verreweg Maassluis? Meldt hier uw serviceaanvraag. U kunt ook telefonisch contact opnemen met aannemingsbedrijf De Langen en Van den Berg via 0182 351759.
     

  • Huurwoning? Vul “huur” in.
  • Huurwoning? Vul “00” in.
  • DD dash MM dash JJJJ
  • Wat is in enkele woorden uw servicemelding?
  • Vermeld hieronder meer toelichting op uw servicemelding, bijv. uw bevindingen, plaats, betrokkenen, genomen acties, etc.
  • U kunt eventueel 1 of meer bijlages toevoegen (max. 5MB per stuk).
    Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: jpg, png, pdf, Max. bestandsgrootte: 5 MB.
    •  
      Als de verzending is gelukt, ontvangt u een bevestiging op uw hierboven ingevulde e-mailadres. Neem anders telefonisch contact met ons op.

    Koopwoningen met SWK-garantie

    Woont u in een koopwoning die door ABB is gebouwd? Dan heeft uw huis een SWK-garantie. Dat betekent dat de reparatie- en serviceverzoeken die binnen deze garantie vallen, snel en zonder extra kosten door ons worden opgepakt. Wilt u weten of uw aanvraag onder de garantieregeling valt? Bekijk dan de website van het SWK.

    U kunt uw reparatieverzoek of servicemelding indienen via bovenstaand contactformulier.

    Website SWK

    ''Van woningwijzer tot persoonlijk contact.''

    Woonwijzer

    Als nieuwe bewoner ontvangt u een woonwijzer met meer informatie over de technische uitgangspunten van uw woning. Welke kleur verf is gebruikt voor de kozijnen? Van welk merk is het tegelwerk? Aan welke keurmerken voldoet de woning? U leest het allemaal in de woonwijzer.

    Voor overige vragen over uw woning kunt u altijd contact opnemen met onze afdeling Service & Onderhoud. Voor, tijdens én na de bouw. We helpen u graag, zodat u met veel plezier aan uw nieuwe woonavontuur kunt beginnen.

    ''Van woningwijzer tot persoonlijk contact.''